Monday, March 21, 2011

گزارش پزشکی قانونی در باره علت قتل بهنود رمضانی


گزارش پزشکی قانونی در باره علت قتل بهنود رمضانی: ضربات متعدد شی سخت به سر (جمجمه)
by Freedom Messenger - Ghasedane Azadi on Monday, 21 March 2011 at 15:22

آژانس ايران خبـــــــــــــر: علت قتل بهنود رمضاني: ضربات متعدد شی سخت به سر (جمجمه)مطابق گزارشهای منتشره در رسانه های مجازی، روز ۲۶ اسفند، خانواده بهنود رمضانی که در آخرین ساعت شب چهارشنبه سوری توسط مزدوران بسیجی به شهادت رسیده بود، پیکر بی جان وی را از پزشک قانونی تحویل گرفته و برای تشیع جنازه و دفن او به روستای قراخیل از توابع شهرستان قائمشهر منتقل کردند.

مطابق این گزارش، پزشکی قانونی بر خلاف خواسته نیروهای سرکوبگر و فشار جهت وارونه نشان دادن علت قتل، علت قتل را به شرح اعلام کرده است: مرگ بر اثر ضربات متعدد شی سخت یه سر (جمجمه)

بهنود رمضانی در جریان قیام قهرمانانه مردم در مراسم چهارشنبه سوری، در منطقه نارمک تهران هدف یورش وحشیانه مزدوران سرکوبگر دیکتاتوری آخوندی قرار گرفته بود.

در آخرین ساعات شب چهارشنبه سوری، مزدوران بسیجی و لباس شخصی بهنود رمضانی را که در این حرکت اعتراضی شرکت داشت، شناسایی کرده و در منطقه یی خلوت به او یورش برده و به طرز وحشیانه یی مورد ضرب و شتم قرار می دهند. همین گزارش حاکی است، بهنود رمضانی با آمبولانس به اورژانس منتقل می شود. اما ساعاتی بعد براثر شدت ضربات وارده جان می سپارد.

بنا به همین گزارش، متعاقبا مزدوران سرکوبگر رژیم با هدایت و همراهی سرکرده جنایتکار بسیج در منطقه نارمک تلاش کردند وارد بیمارستان شوند، اما پرسنل شریف بیمارستان به ورود مسلحانه این مزدوران اعتراض می کنند.

No comments:

Post a Comment