Wednesday, December 30, 2009

دانشگاه آزاد مشهد به خون کشیده شد

طبق گفته های یک شاهد عینی جو دانشگاه آزاد معماری مشهد بسیار ملتهب است..جمعیت زیادی از بسیجیانی که حتی دانشجو نیستند وارد دانشگاه شدند .خیلی از این بسیجیان به چاقو مصلح هستند.در حالی که دانشجویان کاملا در سکوت بودند و فقط نشان پیروزی داشتند این بسیجیان به آنها حمله کردند و به شدت کتک زدند...ماشینهای آب پاش آتشنشانی در جلوی در دانشگاه به چشم میخورد

بسیجیا امروز در دانشگاه آزاد مشهد با چاقو و قمه و باتوم
موقع ورود به دانشگاه کارت دانشجویی میخواستن.معلوم بود که امروز یه خبراییه و اطلاع رسانی زیاد بوده.دیشب با یکی از دوستام که صحبت میکردم میگفت دوست پسر خاله م عضوه بسیجه.به همشون آماده باش دادن که امروز تو دانشگاه باشن.
ساعت ۱۱ محوطه کم کم شلوغ شد و نیروهای بسیج که قیافه هاشون مثه سگ هار بود تو محوطه راه میرفتن و گاهی چاقوهایی که همراهشون بود و نشون بچه ها میدادن.کم کم بچه ها جمع شدن ولی هیچکس شعار نمیداد.تا کسی میخواست چیزی بگه سریع ساکتش میکردن و میگفتن امروز اومدن فقط برای زدن و کشتن.مواظب خودتون باشین.حتی نگهبانهای دانشگاه هم میگفتم امروز برین.امروز تجمع نکنین که خطرناکه.
بسیجیا جمع شده بودن و کم کم تظاهراتشون شروع شد که در نهایت بچه ها پشت بهشون کردن و V نشون دادن.چند دقیقه ای گذشت که عده ای شروع کردن به هو کردن.تا اینو گفتن اون جماعت سگ صفت حمله کردن.و همه بچه ها هجوم آوردن به سمت دانشکده معماری و فنی.
جمعیت زیاد و در دانشکده هم کوچیک.در و شیشه ها از فشار جمعیت خرد شد و بچه ها رفتن تو کلاسا.
تو این جمعیت خیلی ها با باتوم کتک خوردن.و شنیدم که یکی از بچه ها رو تو دانشکده فنی با چاقو زدن.آمبولانسی که دم در دانشگاه هم بود ظاهرا به همین دلیل بود.
موقع خروج از دانشکده فقط میگفتن سرتون بندازین پایین و به کسی چیزی نگین.فقط ساکت برین که نیان طرفتون!!!حتی نگهبانای دانشگاه هم ترسیده بودن از اونا.

mojesabzemashhad.blogfa

No comments:

Post a Comment