Monday, February 7, 2011

تماس های تلفنی شبنم مددزاده مجددا قطع شد

کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی: شبنم مددزاده فعال دربند دانشجویی و نایب رئیس سابق شورای تهران دفتر تحکیم وحدت، در پی ابلاغ به وکیل بند سالن 19 زندان رجایی شهر کرج مجددا از تماس تلفنی با خارج از زندان محروم شد.

به گزارش کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی، شبنم مددزاده، نایب رئیس سابق شورای تهران دفتر تحکیم وحدت و دبیر سابق سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم تهران، صبح امروز با دلایل نا معلومی از امکان تماس تلفنی با خارج از زندان منع شد.

مسئولان زندان رجایی شهر کرج بدون ارائه دلیل و صرفا به وکیل بند سالن 19 زندان رجایی شهر کرج که شبنم مددزاده در آنجا نگهداری می شود ابلاغ کرده اند که نامبرده حق استفاده از تلفن را ندارد.

پیشتر هم با دلایل نا معلومی شبنم مددزاده زاده را از حق تماس با خانواده محروم کرده بودند که نزدیک به یک ماه است تماس های وی با خارج از زندان برقرار شده بود.

شبنم مددزاده فعال دانشجویی است که در تاریخ 1 اسفند 1387 توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده و در دادگاه بدوی و تجدید نطر به تحمل پنج سال حبس همراه با تبعید به زندان رجایی شهر کرج محکوم گردید. وی تاکنون حق استفاده از مرخصی را نداشته و تمام این مدت را در زندان های اوین و رجایی شهر کرج سپری کرده است.

No comments:

Post a Comment