Monday, March 22, 2010

طرح نوروزی انقلاب سبز :گرامیداشت سال "صبر و استقامت


پس از نامگذاری سال ۱۳۸۹ توسط میرحسین موسوی و با توجه به موفقیت طرح روز ملی اسکناس نویسی، طرح گرامیداشت سال "صبر و استقامت" به عموم هواداران جنبش سبز تقدیم میشود. همچون همه طرح ها و تلاش های جمعی دیگر، این طرح نیز بدون همیاری شبکه های اجتماعی حامی جنبش سبز امکانپذیر نخواهد بود، بنابراین از همه فعالان جنبش سبز تقاضا میشود در این همبستگی نمادین مشارکت کنند تا پیروزی دیگری را در کارنامه درخشان جنبش سبز به ثبت برسانیم. ما بیشماریم و فقط ملت ایران تعیین میکند که در سال ۱۳۸۹ چه اهدافی و با چه روشهایی در راس اولویت های ملت ایران قرار خواهد داشت.

برنامه های پیشنهادی برای طرح گرامیداشت سال صبر و استقامت:

۱.همانطور که در روز ملی اسکناس نویسی (۱۷ دی) وعده کردیم، اسکناس نویسی بر اسکناس های تا نخورده عیدی متمرکز خواهد شد و شعار "سال صبر و استقامت گرامی باد" بر تمام اسکناس ها نقش خواهد بست. علاوه بر این اسکناس نویسی به شیوه معمول ادامه خواهد یافت.

۲.شعار "سال صبر و استقامت" از این پس تا اطلاع ثانوی و تا تعیین کنش سیاسی بعدی، علاوه بر اسکناس به صورت های دیگر در کانون شعار نویسی جنبش سبز قرار خواهد گرفت: تمام دیوار ها، ایستگاه های اتوبوس، باجه های تلفن، جدارهای داخلی و صندلی اتوبوسهای شهری و مترو نشان خواهند داد که تنها کسانی میتوانند سال نو را نامگذاری کنند که منتخب و متکی به ملت باشند.

۳.تهیه سی دی های سبز از پیام های نوروزی میرحسین موسوی و زهرا رهنورد،مهدی کروبی و توزیع آن در هر مقیاس کوچک یا به صورت گسترده.

از عموم هوادران جنبش سبز تقاضا میشود فعالیت شعارنویسی و اسکناس نویسی خود را بر شعار "سال صبر و استقامت" متمرکز نمایند و به این ترتیب سایر نامگذاری های زائد و غیر ملی را از عرصه عمومی حذف نمایند. همچنین لازم است اطلاع رسانی در این خصوص به صورت جدی و فراگیر انجام شود. رســـانـه شما [و اسکناسهای سبزتان] هستید!

No comments:

Post a Comment