Saturday, April 24, 2010

با تصويب لايحه حمايت از خانواده مجلس از مردان تنوع طلب حمايت ميكند


شهربانو اماني در گفت وگو با ايلنا:

از نظر روانشناسان مرداني كه بعد از ازدواج باز هم به تنوع طلبي مي پردازند بيمار هستند و بايد به روانشناس مراجعه كنند و مجلس نبايد با تصويب چنين لايحه اي از اين مردان حمايت كند/

مجلس بازهم بايد لايحه راه نگه دارد.

يك نماينده سابق مجلس، معتقد است كه با توجه به شرايط سياسي و اجتماعي كشور زمان فعلي وقت مناسبي براي بررسي لايحه حمايت از خانواده نيست و مجلسيان نبايد از اين فرصت كه فعالان حقوق زنان نميتوانند اعتراضهاي خود را ابراز كنند براي تصويب لايحه حمايت از خانواده استفاده كنند.

شهربانو اماني در گفت وگو با خبرنگار ايلنا گفت: مجلس نبايد در زمان فعلي كه فعالان اجتماعي و حقوق زنان به دلايل گوناگون از صحنه فعاليت هاي اجتماعي غايب شده اند به تصويب لايحه حمايت از خانواده بپردازد.

او تصريح كرد: با توجه به شرايط سياسي و اقتصادي كشور و دغدغه و نگراني كه مردم از اوضاع مملكت خود دارند مسائل اجتماعي و حقوق زنان در حاشيه قرار گرفته و در چنين شرايطي مجلس نبايد سوء استفاده كند و به تصويب از لايحه حمايت از خانواده بپردازد.

او توضيح داد: لايحه حمايت از خانواده اشكالات جدي حقوقي و مدني دارد و در كشوري مانند ايران كه اهميت فراواني براي كانون خانواده قائل است نبايد چنين لايحه اي با شكل فعلي به تصويب برسد.

اماني گفت: از نظر روانشناسان مرداني كه بعد از تشكيل زندگي مشترك باز هم به تنوع طلبي ميپردازند بيمار هستند و بايد به روانشناس مراجعه كنند و مجلس نبايد با تصويب چنين لايحهاي به حمايت از اين مردان بپردازد.

او پيشنهاد داد مجلس از بررسي لايحه حمايت از خانواده در حال حاضر دست بردارد و اين لايحه را مسكوت بگذارد تا كارشناسان حوزه خانواده و زنان تحقيقات لازم را در رابطه با چگونگي مواد جنجال برانگيز لايحه انجام داده و پيشنهادات مناسب براي اصلاح را ارائه كند.

No comments:

Post a Comment