Saturday, January 30, 2010

جنتی در نماز جمعه تهران: لاریجانی برای رضای خدا دو نفر را اعدام کرد/گر حالا ضعف نشان دهیم آینده بدتری در انتظارمان است

شبکه جنبش راه سبز (جرس): امام جمعه موقت تهران گفت: آيتالله لاريجاني روحيه ضد ظلم، انقلابي و ولايي دارد و براي رضاي خدا همانطور كه دستور اعدام دو نفر از اغتشاشگران را صادر كردند بايد قاطعانه در برخورد با اغتشاشگران عمل كنند و نبايد به مفسدينفيالارض رحم كرد.

به گزارش فارس، احمد جنتي امام جمعه موقت تهران در خطبه دوم نماز جمعه امروز تهران خاطرنشان كرد: حكمراناني در راس قدرت بودند و به اشرافيت، شهوتراني و عياشي گرفتار بودند و خود را طبقه ممتاز ميدانستند و بسياري از مردم اين امر را پذيرفته بودند اما امام(ره) اين روند غير اصولي را تغيير داد و با تاكيد بر اين روند امام(ره) مردي شد كه بالاترين فرد در دنيا قرار گرفت.

دبير شوراي نگهبان به حادثه روز عاشوراي امسال اشاره و تاكيد كرد: در حادثه عاشورا كه برنامهريزي شده بود و دشمنان انقلاب قصد براندازي داشتند مردم با حضور چشمگير خود در 9 دي ماه تمامي فتنهها را از ميان بردند.

وي با تاكيد بر اينكه در حال حاضر مردم، قوه قضائيه و مسئولان اطلاعاتي و امنيتي وظيفه سنگيني دارند، خطاب به رئيس قوه قضائيه خاطرنشان كرد: ما آيتآلله لاريجاني را ميشناسيم و ميدانيم وي قصد خدمت دارد. وي روحيه ضد ظلم، انقلابي و ولايي دارد و براي رضاي خدا همانطور كه دستور اعدام دو نفر از اغتشاشگران را صادر كردند بايد قاطعانه در برخورد با اغتشاشگران عمل كنند.


وي با اشاره به اينكه ما تاكنون ضعف نشان داديم كه حادثه روز عاشورا پيش آمد، تصريح كرد: اگر از اين به بعد ضعف نشان دهيم به مشكل خواهيم خورد پس بايد بايستيم.


آيتالله جنتي اظهار داشت: در سوره احزاب تكليف اين گونه افراد ساختارشكن روشن شده است و خداوند ميفرمايد در اسلام سنتي وجود دارد كه بايد با سه گروه از جمله منافقين، افرادي كه دل بيمار دارند و شايعهسازان برخورد شود و بايد سخت با آنها برخورد شود.


وي تاكيد كرد: قانون، فلسفه قانون و قرآن بايد رعايت شود. اسلام، انقلاب و ولايت فقيه نيز بايد حفظ شود و نبايد اينها فراموش شود. خدا رحم نكند به كساني كه به مفسدين فيالارض رحم ميكنند. نبايد اين افراد مورد ترحم قرار گيرند، ديگر جاي رافت نيست بلكه جاي غلظت است.


خطيب نماز جمعه تهران به جريان جنگي كه در آن حضرت علي (ع) 70 تن از پيمان شكنان را به كشت، اشاره و با طرح سئوالي مبني براينكه مگر حضرت علي (ع) رافت نداشت؟ گفت: مگر حضرت علي(ع) همان كسي نبود كه براي بچه يتيم گريه ميكرد و دل او را به دست ميآورد و او را نوازش ميكرد؟ حالا يكمرتبه همين علي در آن جنگ با یهود 70 نفر را كشت، او فرقي نكرده است.


وي در پايان به حضور نظامي آمريكا در كشور هائيتي اشاره و با بيان اينكه آمريكا از هر مناسبتي استفاده ميكند تا در منطقه حضور نظامي داشته باشد، خاطرنشان كرد: امريكا به جاي اعزام دارو و مواد غذايي به كشور مصيبتزده هائيتي نيروي نظامي ارسال ميكند و به همين دليل است كه ما با امريكا دشمن هستيم.

No comments:

Post a Comment