Thursday, January 14, 2010

بیانیه دانشجویان تهران مركز: امتحانات را تحریم می كنیم

دانشجویان دانشگاه تهران مرکز با صدور بیانیه ای اعلام کردند به دلیل فشارهای وارده برا دانشجویان و دانشگاهیان، همراه با دانشجویان دیگر دانشگاه های کشور دست به اعتصاب خواهند زد.


به گزارش خبرنامه امیرکبیر دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز در بیانیه خود ضمن اعتراض به حکم صادر شده برای سلمان سیما، اعلام کردند که امتحانات را تحریم خواهند کرد. متن بیانیه این دانشجویان به شرح زیر است:


دانشگاه و دانشجو این روزها بیشتر از گذشته و شدید تر از قبل شاهد حمله كودتاچیان است به گونه ایی كه از هیچ وحشی گری در میحط مقدس دانشگاه كوتاهی نكردند. دانشگاه آزاد مشهد را به خاك خون کشیدند دانشجویان بیشماری را در زندان ها تحت شدیدترین فشارها و شكنجه ها می گذارند تا به اعتراف های ساختگی تن در دهند. اما دریغا كه كودتاچیان چشم های خود را باز نمی كنند كه ببینند از هر گوشه این مرز و بوم فریاد "مرگ بر دیكتاتور" را جوانان این سرزمین سر می دهند و باز دریغا كه كودتاچیان تاریخ را ندیده اند ظالم تر از آنان هم در برابر موج عظیم آزادی خواهی ملت ها به زیر كشیده شده است.


حوادث عاشورا نشان داد شمارش معکوس برای پایان شب سیاه وطلوع آفتاب آزادی آغاز شده است. ما دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز برای همدردی با تمام شهدا بخصوص دانشجویان شهید و در بند، خود را آماده شروع اعتصابات دانشجویی نموده ایم.


ما دانشجویان تهران مركز به عنوان بخشی از جنبش سبز ایران و جنبش دانشجویی دراعتراض به سركوب گسترده و جنایت های بی شرمانه دولت كودتا و در بند بودن یار دبستانیمان سلمان سیما دانشجوی دانشگاه آزاد تهران مركز و دیگر دانشجویان دربند و همچنین تعلیق گسترده ی بسیاری از همكلاسی های مان در دانشگاه آزاد تهران مركز از بیست و ششم دی ماه با شروع امتحانات از دادن امتحانات خودداری می كنیم و تا به رسیدن خواسته هایمان لحظه ای از مبارزه دست نخواهیم كشید و عزم هایمان را از گذشته جزم تر كرده ایم. و همراه با دیگر دانشگاه های كشور اعتصاب خود را آغازمی كنیم.


جنبش سبز تهران مركز

No comments:

Post a Comment