Tuesday, January 5, 2010

کشف جدید و عجیب روزنامه حامی دولت: ندا آقاسلطان در صحنه ای ساختگی با دستگاه يا كيسه اي مخصوص، خون را روي صورت خود جاري ميكند

روزنامه "وطن امروز" از رسانه هاي حامي دولت در شماره روز دوشنبه خود در مطلبي با عنوان "جزئيات تازه از قتل ندا" با توصيف اين واقعه به "قتل شيطاني" مدعي انتشار فيلمي مستند در اين باره شد كه نشان مي دهد ندا نه تنها در صحنه معروف در خيابان، مورد هدف گلوله قرار نگرفته بلكه خون هاي ريخته شده از ندا به وسيله كيسه خون جاسازي شده بوده است.

در مطلب اصلي صفحه نخست روزنامه "وطن امروز" آمده است: " در اين مستند، گفته ميشود كه ندا آقاسلطان با همكاري عوامل بيگانه در لحظه فيلمبرداري از صحنه ساختگي قتل خود، با دستگاه يا كيسه اي مخصوص، خون را روي صورت خود جاري ميكند. ندا آقا سلطان در اين سناريو، خود همكاري ميكرده و پس از اينكه همراه با آرش حجازي وارد خودرو براي انتقال به بيمارستان شده، توسط يكي از همراهان كشته ميشود. "


اين روزنامه حامي دولت ادامه داده است:" از همان روزي كه فيلم با كيفيت بالاي قتل ندا آقاسلطان براي اولين بار از سی ان ان پخش شد، با توجه به شواهد موجود، اين فرضيه مطرح شد كه آقاسلطان با طراحي سرويس هاي جاسوسي انگليس و آمريكا و عامليت بخشي از هواداران موسوي به قتل رسيده است.


در اين فيلم به وضوح مشخص است كه آرش حجازي در لحظهاي كه ندا را روي زمين دراز ميكند به دوربين نگاه ميكند و در واقع كاملا مشهود است كه وي به دنبال آن است كه ببيند آيا دوربين صحنه را تعقيب ميكند و در واقع كليت صحنه را در نظر ميگيرد. "

وطن امروز اضافه مي كند:" پس از دراز كردن ندا روي زمين، براي جلب توجه مردم، آرش حجازي فرياد ميزند[ندا] تير خورده! قطعاً اين موضوع هم براي جلب توجه مردم اطراف كه در حال رفت و آمد عادي خود هستند، است و هم اينكه در حال گفتن ديالوگ مربوط به اين فيلم هستند.

ندا آقاسلطان كه از وي به عنوان نماد به اصطلاح جنبش سبز ياد ميشود، همزمان دست چپ خود را نزديك صورتش آورده و چند بار با انگشت شست خود شيئي در دست خود را فشار ميدهد. در همين هنگام خون روي دهان و بيني ندا سرازير ميشود و در ادامه صحنه پايين رفتن دست چپ ندا به وضوح مشاهده مي شود!!"


در اين مطلب مي خوانيم:" در كليپي كه سايت مبارزه کلیپ از اين تصاوير منتشر كرده، حركت دست ندا به وضوح به نمايش گذاشته شده و توضيحات قابل تاملي روي اين تصاوير داده شده است كه از طراحي يك سناريوي كثيف در اين باره خبر ميدهد. نكته جالب ديگر اينكه در صحنهاي از فيلم، مشاهده مي شود فردي اقدام به عكس گرفتن از ندا مي كند. همان عكسي كه اين روزها معروفترين عكس وي است. اما بررسي صورت ندا در هنگام گرفتن اين عكس و خود عكس منتشر شده، نشان مي دهد طراحان سناريوي قتل ندا، اقدام به دستكاري اين عكس كرده و بخش هايي از خون ريخته شده بر صورت وي را پاك كردهاند. قطعا وقتي دختري جوان، زيبا و دانشجو براي اين سناريو انتخاب ميشود، ميبايست هنگام قتل ساختگي وي، جلوه هاي بصري صورتش نمايان باشد!"

اين گزارش اضافه مي كند:" گزارش پزشكي قانوني نشان ميدهد، ندا آقاسلطان در صحنهاي كه فيلم آن هفته ها عليه جمهوري اسلامي ايران پخش ميشد، كشته نشده است. اما ندا همان روز كشته شد، پس ماجرا چيست؟ كارشناسان قطعي ترين فرضيه براي قتل ندا را اينگونه مي دانند كه وي در حين انتقال به بيمارستان كشته شده است. به احتمال قريب به يقين، ندا آقاسلطان در مسير بيمارستان توسط همان سناريستهاي ماجرا به قتل رسيده است."



طرح قرار گرفته در روزنامه ها و سایت های حامی دولت

No comments:

Post a Comment