Sunday, October 3, 2010

احمدی نژاد خطاب به امریکا: مرده شور تان را ببرد که دنیا را به لجن کشیدید

احمدی نژاد در مراسم افتتاح 1002 واحد مسكوني در قالب پروژه مسكن مهر، هم از برنامه‌هاي دولت براي پايين‌ آوردن قيمت مسكن سخن گفت و هم از سياست‌هاي آمريكا در منطقه انتقاد كرد و سخنان شديدالحني را خطاب به آنها مطرح نمود.

به گزارش خبرنگار اعزامي ايلنا، محمود احمدي‌نژاد، گفت: مسكن براي انسان مكاني براي شب خوابي نيست، بلكه محل زندگي بوده و بخشي مهم زندگي انسان در فضاي مسكن و محيط محل آن است.
احمدي‌نژاد توجه به مسكن را توجه به فرهنگ، خانواده و آينده جامعه دانست و گفت: در يك دوره طولاني از عقب ماندگي انباشته قرار داريم . از اين رو در گام اول بايد به گونه‌اي برنامه‌ريزي كرد كه در سه سال آينده، مسكن از دغدغه مردم خارج شود. اين مساله شايد آرزوي 25 ساله مسولان كشور بوده است.

وي در ادامه از وزارت مسكن، طراحان، معماران و مردم خواست كه از فضاي آپارتماني 45 – 50 متري فاصله بگيرند و افزود: آرزوي من اين است كه هر ايراني يك خانه ويلايي ولو نقلي داشته باشد. مي‌ارزد كه دولت كمك كرده تا هر خانواده‌اي يك فضاي انساني و مستقل داشته باشد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود به مساله تحريم بنزين اشاره كرد و گفت: برخي سال‌ها نگران بودند كه اگر بنزين تحريم شود، چه خواهد شد؟ زماني كه كشورهاي غربي خواستند صادرات بنزين را قطع كنند، ما از اين موضوع استقبال كرده و اعلام كرديم كه آرزوي ما اين است كه بنزين قطع شود. اما آنها باور نكردند ولي زماني كه بنزين را قطع كردند، راه براي متخصصان داخلي باز و در طول يك هفته توسط دانشمندان و متخصصان داخلي بنزين را توليد و جايگزين كرديم و توانستيم دو محموله آن را هم بفروشيم. بعد آنها آمدند و گفتند اشتباه شده و ما بنزين را به شما مي‌فروشيم.

احمدی نژاد با بيان اينكه در انديشه سرمايه داري دزدي و غارتگري، رنگ قانون به خود گرفته در ساز و كار بين‌المللي قرار گرفته است، اظهار داشت: آنها، دشمن باورهاي خود را ملت ايران مي‌دانند و با مقاومت و ايستادگي ملت ما، اعتبار دشمن در هم شكسته و هيمنه آنها فروريخت. احمدي‌نژاد با بيان اينكه سنگين‌ترين خفقان در آمريكا وجود دارد، خاطرنشان كرد: آنها با جنجال رسانه‌اي و تبليغاتي كارهاي خود را مثبت و صحيح جلوه مي‌دهند. در آنجا اعلام كردم كه كجاي دنيا به خاطر اظهارنظر اخراج مي‌شوند. امروز استكبار جهاني شكست‌هاي خود را از حركت و مقاومت ملت ايران مي‌داند و به همين دليل به شدت عصباني بوده و هر كاري كه از دستش بر مي‌آيد انجام مي‌دهد.

وي به مساله هولوكاست اشاره كرد و خاطرنشان كرد: آنها از 60 سال پيش به بهانه اين مساله ملت فلسطين، اردن، لبنان، سوريه، مصر و حتي ايران را تهديد مي‌كنند. آنها يك سگ وحشي را در منطقه رها كرده و به بهانه آن مي‌خواهند ملت‌هاي منطقه را بچاپند. امروز نيز ماجراي يازده سپتامبر را آغاز كرده‌اند كه اگر دير اقدام مي‌كرديم اين مساله نيز مقدس‌ترين مساله جهاني شده و ديگر كسي نمي‌توانست در رابطه با آن اظهار نظر كنند.

وي ادامه داد: آنها روزي كه پاي كوبان به منطقه ما آمدند اعلام كردند كه كار انقلاب به پايان رسيده است به همين دليل به افغانستان و عراق حمله كردند و بعد ايران را تهديد كردند. اما امروز به فضل الهي آنچه باقي‌مانده ايستادگي و مقاومت ملت ايران است و آنچه كه رفتني شده، ظلم و ستم مستكبران است. احمدي‌نژاد با بيان اينكه آنها به خونخواهي يازده سپتامبر جنايت‌هاي فجيحي را در منطقه انجام داده و سوال‌هاي بسياري را بي‌پاسخ گذاشتند، گفت: پايان اين ماجرا بايد مشخص شود. آنها اعلام مي‌كنند كه 3 هزار نفر كشته شده‌اند. مشكلي ندارد، بياييد به اين مساله رسيدگي كنيد. ما هم همكاري خواهيم كرد كه متهمان اين پرونده دستگير شوند.

وي خاطرنشان كرد: آنها فكر كردند دنيا بي‌صاحب است و به بهانه آن هرگونه كه بخواهند مي‌توانند بازي كنند. بعد به خود جرات داده و ملت ما را تهديد مي‌كنند و مي‌گويند راه حل‌ها روي ميز است، مرده شور خودتان، چهره اتان و ميزتان كه دنيا را به لجن كشيده‌ايد. احمدي نژاد خطاب به قدرت‌هاي غربي تصريح كرد: دوره شما تمام شده و جنايت‌هايي كه مي‌خواستيد انجام دهيد، انجام داده‌ايد. بساط خود را جمع كرده و از منطقه برويد. چرا فكر مي‌كنيد قيم منطقه هستيد؟ البته ما مي‌دانيم كه شما به دنبال نفت و ثروت منطقه ما هستيد.
احمدی نژاد اظهار داشت: آنها خيال كردند با چهار تا تهديد و اخم كردن، ملت‌هاي منطقه ترسيده و عقب نشيني خواهند كرد. به آنها مي‌گويم كه در اشتباه به سر مي‌بريد و بايد از ملت‌هاي منطقه عذرخواهي كنيد. وي در پايان خطاب به اشغالگران منطقه گفت: اگر با پاي خود از منطقه خارج نشويد، ملت‌هاي منطقه شما را با اردنگي از منطقه خارج خواهند كرد. 

No comments:

Post a Comment