Tuesday, October 19, 2010

آیا شایسته است این عضو هیئت علمی در زندان باشد؟

درمراسم بیمارستان سینا خانم دکتر خدمت همسر دکتر علی شکوری راد ضمن تشکر از شرکت کنندگان افزود: امروز روز تولد حضرت امام رضا علیه السلام است آن را به فال نیک می گیریم واز درگاهش برای همه زندانیان بی گناه که به نا حق گرفتارند آزادی می خواهیم .

به گزارش تحول سبز، خانم دکتر خدمت در میان این جمع افزود: شخصیت آقای دکتر شکوری راد شخصی منطقی، قوی ،مستدل و پاک بود که هرکس یکی دو بار با او مصاحبه داشته است او را بخوبی می شناسد چون خانم دکتر وحید دستجردی وزیربهداشت،درمان واموزش پزشکی پیام داده اند که ایشان بزودی آزاد خواهند شد ،من به شخصیت سیاسی ایشان نمی پردازم فقط می گویم کارهای سیاسی ایشان از روی اعتقاداتش بود.

به پاره ای از فعالیت های علمی ایشان اشاره می کنم .ایشان هر روز صبح ساعت ۶:۴۵ از خانه خارج می شدند چون ساعت ۷:۳۰ با رزیدنتها کلاس داشتند. هر روز تا ساعت ۶و ۷ بعد از ظهروگاهی دیرتر در بیمارستان می ماندندو به کارهای بیماران می پرداختند علی رغم اینکه مطب نداشتند حق محرومیت از مطب و هیئت علمی جغرافیایی هم نمی گرفتند. به کوشش ایشان دستگاه ام آر ای برای بخش رادیولوژی بیمارستان سینا تهیه شد.

هر شب تعداد زیادی کلیشه ام آر ای برای ریپورت به منزل می آوردند طوریکه ما هر روز صبح زودکه بیدار می شدیم، می دیدیم ایشان از قبل از صبح مشغول نوشتن و گزارش عکس های ام آر ای است .هر موقع از شب که همکاران ایشان را جهت کارهای اورژانس بیمارستان پیدا نمی کردند با ایشان تماس می گرفتند و ایشان بلافاصله خود را به بیمارستان می رساندند تا کار بیماران به تاخیر نیفتد.

بخش رادیولوژی بیمارستان سینا از نظر انتخاب برای رزیدنتهای ورودی جدید در ردیف های اول نبود به کوشش ایشان و با امتحانات مختلفی که از رزیدنتها بصورت هفتگی، قبل از بورد وقبل از امتحانات ارتقا سالیانه میگرفتند. به عتوان یکی از انتخابهای اول قرار گرفت و امسال بیشترین رزیدنت را پذیرفت .

.من از رئیس بیمارستان سینا ،ریاست دانشگاه علوم پزشکی تهران و خانم دکتر وحید دستجردی می پرسم چند نفر هیئت علمی اینچنین مخلص ،فداکار و بدون هیچ گونه چشمداشت مالی و… دارید؟
آیا شایسته است این عضو هیئت علمی در زندان باشد؟

No comments:

Post a Comment