Tuesday, September 7, 2010

فراخوان به اقدام فوری شنبه ١٨ سپتامبر: شهروندان جهان علیه رژیم شلاق و سنگسار!

جمهوری اسلامی، یک بار دیگر سکینه را بر طبق قوانین اسلامی و جنایتکارانه اش ٩٩ ضربه شلاق زد. رژیم عکس بی حجابی که به اشتباه بعنوان عکس سکینه در تایمز لندن چاپ شد را بهانه کرد تا او را به جرم "ترویج فساد و بد حجابی" شلاق بزند! این در حالی است که رژیم هفته قبل سکینه را تهدید به اعدام در روز یکشنبه ٢٩ اوت کرد و البته حکم اعدام و سنگسار همچنان بر بالای سر او چرخ میزند و امروز سجاد از طریق تلفن به حاضرین در کنفرانس پاریس گفت که نگران است با پایان یافتن ماه رمضان در این هفته، مادرش اعدام شود.

براستی ما با یک رژیم سادیستی اسلامی سر و کار داریم. سکینه را زجرکش میکند تا بگوید هنوز وجود دارد! هر حرکت این رژیم، پرده دیگری از عمق جنایتکاری آن برمیدارد، عمق بیحقوقی مردم، ابعاد بیحقوقی زنان، بیحقوقی زندانیان، سیستم جنایتکارانه قضائی این حکومت، قوانین عقب مانده مذهبی و اوج وحشیگری و جنایت پیشگی و در عین حال استیصال کامل آنرا نشان میدهد.
باید با تمام قوا برای نجات سکینه آشتیانی و علیه حکومت سنگسار و شلاق به میدان آمد. ما همواره گفته ایم که بعنوان یک اقدام موثر و برای یاری به مردم ایران در مبارزه شان علیه جمهوری اسلامی، این رژیم در سراسر جهان باید بایکوت سیاسی شود و سفارتهایش بسته شود. سالها است گفته ایم که این رژیم را از مجامع بین المللی، از سازمان ملل و سازمان جهانی کار و از همه مجامع دیگراخرج شود و بعنوان نماینده مردم ایران برسمیت شناخته نشود. امروز وقت عملی کردن این خواست ها است. مردم ایران از هیچ مرجع و دولتی قبول نمیکنند که به جمهوری اسلامی در هیچ جا تریبون داده شود. جمهوری اسلامی شرم بشریت است و رهبرانش باید بخاطر ٣١ سال جنایت هرروزه علیه مردم محاکمه شوند.

از همه شهروندان جهان درخواست میکنیم روز شنبه ١٨سپتامبر در همه شهرها در سراسر جهان علیه رژیم شلاق و سنگسار و اعدام جمهوری اسلامی دست به تظاهرات بزنید و این رژیم را محکوم کنید. اعلام کنید که سکینه باید فورا و بی قید و شرط آزاد شود و مجازات سنگسار و اعدام و شلاق و نظیر آن برای همیشه ملغی شود. خواستار این شوید که رژیم شلاق و سنگسار و اعدام نباید برسمیت شناخته شود و دفاتر و سفارتهایش باید همه جا بسته شود. اعلام کنید که به احمدی نژاد نباید اجازه شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل داده شود که بعنوان نماینده مردم ایران پشت تریبون برود.
خودتان را برای تظاهرات علیه حکومت شلاق و سنگسار و اعدام آماده کنید. دوستانتان را خبر کنید. محل و ساعت تظاهرات را روشن کنید و ما را مطلع کنید. میدانیم فرصت زیاد نیست اما این بار باید بکوشیم تظاهرات ها حتی وسیعتر و گسترده تر از ٢٨ اوت باشد.

کمیته بین المللی علیه سنگسار

کمیته بین المللی علیه اعدام

No comments:

Post a Comment