Saturday, September 4, 2010

روز قدس، بر مهندس موسوی و دکتر رهنورد چه گذشت؟

همزمان با محاصره منزل مهدی کروبی، محل اقامت مهندس موسوی و تمام راه‌های ورودی به آن نیز توسط نیروهای ظاهرا خودسر، در محاصره بوده است.

به گزارش تحول سبز، در خبرهای چند روز اخیر شاهد حمله و محاصره منزل مهدی کروبی توسط اوباش حکومتی بوده ایم و حال گزارش های رسیده حکایت از برنامه گسترده و همزمان این نیروها برای محاصره منازل مهندس موسوی و مهدی کروبی جهت جلوگیری از خروج آنها‌ از منزل در روز قدس دارند.

به گزارش خبرنگار تحول سبز، روز جمعه مهندس موسوی و دکتر رهنورد که تصمیم به شرکت در راهپیمایی روز قدس را داشتند متوجه این حقیقت می شوند که نیروهای لباس شخصی تمامی ورودی ها و خروجی های محل سکونت ایشان را در محاصره و تحت نظر دارند و هر فردی که ازخانه خارج می شود تحت کنترل است تا آنجا که وقتی دو نفر در ماشین ایشان از منزل خارج می‌شوند، سه گروه در میدان پاستور به طرف خودروی مهندس هجوم می آورند. یکی از گروه ها نیروی انتظامی، یک گروه نیروهای سپاه و گروه سوم نیز لباس شخصی ها بوده اند.

پس از حمله به خودرو، متجاوزان، پس از وارسی کل اتومبیل حتی صندوق عقب متوجه عدم حضور مهندس موسوی و دکتر رهنورد در خودرو اجازه می دهند خودرو به مسیر خود ادامه دهد.

با توجه به بسته بودن کلیه راه‌های خروجی و ورودی منزل مهندس موسوی توسط نیروهای حکومتی و لباس شخصی، ایشان امکان خروج از منزل، شرکت در راهپیمایی و حضور در کنار مهدی کروبی را پیدا نکرد.

این گزارش حاکی از آنست که منزل ایشان همزمان با خانه مهدی کروبی و با برنامه‌ریزی قبلی و هماهنگ شده، در محاصره بوده است که تا به امروز در رسانه‌های خبری منعکس نشده است.

No comments:

Post a Comment