Tuesday, September 28, 2010

فروش اعضای یک دختر به منظور فراهم کردن سر پناه برای خانواده اش

دختر نیازمند«قرنیه» و کلیه‌اش را می‌فروشد! روزنامه «وطن امروز» چندی پیش گزارش داد، دختری که بر اثر سانحه دچار سوختگی شده بود برای عمل جراحی پلاستیک در خواست کمک مال کرده بود.

در آن گزارش سخن از درد و نیاز دختری بود که 14 سال پیش بر اثر سانحه‌ای، دچار سوختگی شده و برای انجام عمل جراحی به مبلغی نزدیک به 35 میلیون تومان نیاز داشت. از سوی دیگر، پدر و مادر پیر این دختر سانحه‌دیده که دارایی خود را برای مراحل درمانی دخترشان حراج کرده‌اند، با بی‌مهری صاحبخانه‌شان، مدتی است دخل زندگی‌شان خالی شده و در پارک می‌خوابند.

این روزنامه در ستون امروز حوادث خود خبر داد، این ظاهر ماجرا بوده است، چرا که این همنوع سانحه‌دیده در حقیقت دیگر قصد انجام عمل جراحی ندارد، بلکه هدفش از رسانه‌ای کردن نیازش، جلب حمایت امثال ما بود برای اجاره یک سقف محقر تا پدر و مادرش -و به قول خودش، عزیزترین کسانش- را در این سن و سال از تحمل رنج پارک‌خوابی نجات دهد.
اما چندی پیش، اقدس رضوانی‌الوار (همنوع آسیب‌دیده) در تماس با این روزنامه در نهایت استیصال و درماندگی اظهار کرد، دیگر به هیچ‌وجه قصد عمل جراحی ندارد و تنها به دنبال اجاره سقفی محقر برای پدر و مادر و 2 خواهرش است. او گفته از کسی توقع حمایت ندارد و تصمیمش را برای فروش «قرنیه چشم» و یکی از «کلیه‌»هایش گرفته است تا از این طریق بتواند خانواده‌اش را از فروپاشی نجات دهد.

تف به روی خامنه ای و حکومت ننگینش

برگرفته از فرارو

http://parsdailynews.com/72008.htm

No comments:

Post a Comment