Thursday, September 23, 2010

ترور دومین پزشك در تهران طی دو روز گذشته

جرس: غلامرضا سرابی متخصص داخلی قلب، چهارشنبه شب در بیرون از مطب خود با اسلحه مورد سوء قصد قرار گرفت.


به گزارش مهر، غلامرضا سرابی پس از این سوء قصد به بیمارستان امام حسین تهران منتقل شد و هم اکنون در ICU بستری است.



سیدحمید حسینی مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت از پیگیری های وزارت بهداشت و نیروی انتظامی درباره سوء قصد به این پزشک خبر داد.



رئیس سازمان نظام پزشکی کشور امروز از وضعیت نسبتاً مناسب سرابی در بخشICU خبر داد.


شهاب‌الدین صدر با بیان اینکه گلوله به شکم و پهلوی سمت چپ این پزشک اصابت کرده است، گفت: به گفته تیم پزشکی بیمار در وضعیت نسبتاً مناسبی قرار دارد و احتمال بهبود وی زیاد است و اکنون در بخش ICU بیمارستان بستری است.


وی در پاسخ به اینکه آیا ممکن است حادثه سوء قصد شب گذشته و همچنین کشته شدن دکتر عبدالرضا سودبخش عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران که سه شنبه در مقابل مطب شخصی خود از طرف افراد ناشناس کشته شد برنامه ریزی شده باشد، گفت: از وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و وزارت کشور خواسته‌ایم که این موضوع را به صورت جدی پیگیری کند. با این حال امکان اینکه این ترورها پروژه‌ای برای سوء قصد به جان برخی پزشکان است وجود دارد اما تا اعلام و پیگیری مراجع قضائی و انتظامی هیچ چیز مشخص نیست.


عبدالرضا سودبخش عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز شب سه شنبه در مقابل مطب شخصی خود از طرف افراد ناشناس مورد سوء قصد قرار گرفت و درگذشت.


پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره این حادثه ادعا کرده است: تحقیقات اولیه حکایت از آن دارد که علت و انگیزه قتل شخصی بوده و وجود هرگونه انگیزه دیگر در این جنایت منتفی است.

No comments:

Post a Comment