Tuesday, September 28, 2010

نیروی انتظامی از اجرای طرح عفاف و حجاب کوتاه نمی‌آید

سردار بهمن کارگر اظهار داشت: به‌زودی طرحهای امنیت اجتماعی در برخی از استانهای کشور از جمله استان اصفهان به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، وی با بیان این‌که طرح‌های امنیت اجتماعی شامل برخورد با اراذل و اوباش، مبارزه با معتادان و طرح جامع درباره عفاف و حجاب می‌شود گفت: از آنجای که محله، مسجد و مدرسه به عنوان سه نهاد مهم ارتباطی خانواده‌ها هستند، یکی از برنامه‌های این معاونت ایجاد ارتباط بین این سه نهاد با پلیس است و ما معتقدیم در صورت ایجاد این ارتباط بسیاری از مشکلات موجود در جامعه حل خواهد شد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی با دفاع از طرح عفاف و حجاب این طرح را حساب شده و دقیق توصیف کرد و بیان داشت: از زمان اجرای این طرح در خرداد ماه سال جاری تاکنون شکایت‌های انگشت‌شماری گزارش شده که در بررسی‌ها مشخص شد ۹۹ درصد از این شکایت‌ها نیز درست نبوده است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی از اجرای طرح عفاف و حجاب کوتاه نمی‌آید، تصریح کرد: با آنکه اعتقاد ما بر این است که بحث عفاف و حجاب ۵ درصد انتظامی است اما با افتخار اعلام می‌کنیم که نیروی انتظامی در این پنج درصد موفق عمل کرده است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی از تصویب طرحی در زمینه «طراحی لباس‌های متناسب با شؤنات اسلامی و فرهنگ کشور» خبر داد و اظهار داشت: در جلسات متعددی که با متصدیان صنوف پوشاک کشور داشتیم تذکرات لازم به آنها داده شده و تعدادی از آنها نیز به علت ارتکاب تخلف پلمپ شدند.

کارگر در پاسخ به سوالی پیرامون چگونگی برخورد پلیس با اقلیت‌های دینی گفت: نیروی انتظامی در انجام وظایفش لازم نیست از کسی بپرسد دین او چیست.

وی افزود: نیروی انتظامی با جرم برخورد می‌کند و برایش تفاوت نمی‌کند که دین مجرم چیست و در این خصوص استثنایی نیز وجود ندارد.

پایان پیام

No comments:

Post a Comment