Sunday, January 9, 2011

مادر نازنین خسروانی :مسوولان به ما دروغ گفتند و هنوز پرونده به دادگاه ارسال نشده است

روزنامه نگاران زندانی - “مسوولان دادگاه انقلاب امروز به وکیل دخترم گفتند که پرونده اش به دادگاه ارسال نشده است این در حالی است که آنها روز قبل به خبرنگار کلمه گفته بودند پرونده نازنین به دادگاه انقلاب فرستاد شده است .” این گفته اعظم افشاریان ،مادر نازنیین خسروانی، روزنامه نگار زندانی است. نازنین خسروانی بیش از دو ماه است که در بند ۲۰۹ وزارت اطلاعات زندانی است و با اینکه در ملاقات با خانواده اش اعلام کرده که بازجویی هایش به پایان رسیده اما هنوز پرونده اش هم به دادگاه انقلاب ارسال نشده است .

مادر نازنین خسروانی به خبرنگار کلمه می گوید : «روز چهارشنبه که به دادسرای اوین مراجعه کردم مسئول مربوطه به ما گفت که پرونده دخترم صبح با پیک ویژه به دادگاه انقلاب ارسال شده است. اما وکیل نازنین، امروز پس از مراجعه به دادگاه انقلاب به ما خبر داد که این گونه نیست و پرونده با وجود اتمام تحقیقات به دادگاه ارسال نشده است .یعنی یا مسوول مورد نظر در دادسرای اوین به ما دروغ گفته یا مسوولان دادگاه انقلاب.»

او ادامه می دهد : «نمی دانم چرا با اینکه بازجویی های نازنین به پایان رسیده مسوولان او را همچنان در زندان نگه داشته اند و به ما هم که برای پی گیری پرونده اش به دادگاه مراجعه می کنیم هر بار جوابهای متناقض می دهند . طبق گفته وکلا اکنون دخترم باید با تبدیل قرار بازداشت به وثیقه تا زمان برگزاری دادگاه از زندان آزاد شود .»

وی تاکید می کند : «از ابتدای دستگیری دخترم تنها درخواستی که از مسوولان قضایی داشته ام و هنوز بر آن پافشاری می کنم این است که نازنین را آزاد کنند و اجازه ندهند ظلمی که بر خانواده ما طی این مدت رفته، بیش از این تداوم پیدا کند.»

نازنین خسروانی از روزنامه نگاران اصلاح طلب محسوب می شود که با تعدادی از روزنامه هایی که همگی بعد از مدت زمان کوتاهی از انتشار، توقیف شدند همکاری داشته است .

No comments:

Post a Comment