Saturday, January 1, 2011

اتمام حجت دادستان تهران به رهبران جنبش سبز: شرط و شروط نگذارید و دست از فتنه گری بردارید

دادستان تهران با بیان این که "انقلاب اسلامي براي ايجاد يك جامعه نمونه تاسيس شد"، اظهار کرد: يكي از مظاهر اين جامعه مبارزه بي‌وقفه با فساد و تباهي در همه عرصه‌ها و شيطان بزرگ آمريكا ست كه قبل از انقلاب با حمايت از رژيم شاه و سركوب مبارزين نمي‌خواست انقلاب پيروز شود ولي امام با رهبري الهي خود آنها را منكوب كرد.

به گزارش ايلنا، عباس جعفري دولت‌آبادي در سخنان پيش از خطبه نماز جمعه تهران ادامه داد: آمريكا در اوايل پيروزي انقلاب در جهت براندازي مانند ايجاد اختلاف ميان قوميت‌ها، تحريك افسران نظامي، جنگ، ترور و تقويت ملي‌گرايي و جريان بني‌صدر تلاش‌های بسیاری کرد، اما هوشياري عميق مردم باعث خنثي شدن اين توطئه‌ها شد اما مخالفان به همراه آمريكائي‌ها، اميد خود را به دوران پس از امام بسته بودند و فكر مي‌كردند با فوت ايشان انقلاب دچار تشتت مي‌شود ولي مجلس خبرگان با انتخاب حضرت آيت‌الله خامنه‌اي نقشه‌ آنها را بر باد داد.

دولت آبادي در ادامه اظهار عقیده کرد: آنها با تشكيل دولت سازندگي و اصلاحات و ايجاد حلقه كيان و اقداماتي براي ايجاد دموكراسي و ... اهداف خود را دنبال مي‌كردند و فكر مي‌كردند با ايجاد گفتمان اشرافي‌گري مي‌توانند اقدامات خود را انجام دهند و خوشبختانه نيروهاي حزب‌الهي آن دوران را تحمل كردند اما دشمنان در سال 88 نيزهمان اهداف را ادامه دادند. البته در سال 84 هم قصد دنبال كردن اين كار را داشتند اما با هوشياري رهبري در نطفه خفه شد.

دادستان عمومي و انقلاب تهران گفت: سال 88 يك سال استثنائي در تاريخ انقلاب است كه نام توطئه‌ها و فتنه‌ها را در لواي عناوين زيبايي مانند جمهوريت نظام و تقلب در انتخابات مطرح كردند ولي انتخابات با شركت بيش از 40 ميليون مردم مشت محكمي بر دهان دشمنان بود .آنان انتظار اين همه مشاركت را نداشتند و پس از آن نيز فكر نمي‌كردند كه مردم با وجود توطئه‌ها و فتنه‌ها به فرمان رهبري به ميدان آمده و توطئه‌ها را خنثي كنند.

جعفري‌ دولت‌آبادي با بيان اينكه "دشمنان بايد به نوعي اهداف خود را دنبال مي‌كردند" مدعی شد: آنها همان طرح براندازي را به نحو بسيار زيبا و پيچيده‌اي دنبال كردند و حتي عده‌اي از مردم ابتدا فكر مي‌كردند كه در انتخابات تقلب شده است اما رهبري وارد ميدان شدند. فتنه‌گران مي‌گفتند كه تمام مناسبتهاي جمهوري اسلامي را از آنها مي‌گيريم تا اسطوره عدالت شكسته شود ولي بعد از نماز جمعه رهبر معظم انقلاب فهميدند كه كار سختي پيش‌رو دارند . بسياري از نيروهايشان با ترديد روبرو شدند ولي همچنان به تظاهرات ادامه دادند چرا كه فكر مي‌كردند با بازگشايي دانشگاه‌ها و مراسم 13 آبان و 16 آذر مي‌توانند جمهوري اسلامي را مشغول كنند و با تظاهرات خياباني نظام خسته مي‌شود.

دادستان عمومي و انقلاب تهران در ادامه سخنانش اظهار كرد: به عنوان كسي كه 27 سال در دستگاه قضائي بوده‌ام و دستگيري‌هاي يك سال اخير را از نزديك شاهد بودم ، مي‌گويم كه حجم اقدامات انجام شده و توطئه‌ها آنقدر سنگين بود كه يك روز آن براي نظام كافي بود. اوج آن توطئه‌ها در روز عاشورا بود. در همان ايام خبرنگاري از من پرسيد كه آيا براي آن روز برنامه‌اي داريد و من پاسخ دادم مردم آنقدر هوشيار هستند كه اجازه چنين كاري را ندهند ولي آنها از شب عاشورا در شمال تهران اقدامات خود را آغاز كردند.

جعفري‌ دولت‌آبادي گفت: در دستگيري‌هاي آن روزها از همه نيروهاي چپ، منافق و بهائي وجود داشت و دشمن تلاش كرد تا اسلاميت نظام را بر زمين بزند. همانطور كه اول هم به سراغ جمهوريت رفتند و فكر مي‌كردند با لشكركشي مي‌توانند كاري كنند. اما همانطور كه آنها روز شش دي را ايجاد كردند خداوند خواست كه مردم 9 دي را آفريدند و طومار آنها را در هم پيچيدند. به طوري كه تمام نيروهايشان را در زندان ديدند و شدت برخورد سيستم به حدي بود كه تعدادي از عوامل فتنه‌گر به زندان رفتند و هنوز هم در زندانند .

وي با اشاره به اينكه "بعد از حادثه عاشورا برخورد با عوامل فتنه بيش از گذشته شدت گرفت" اذعان کرد: آنها نظام را در سطح رهبري و ولايت فقيه هدف گرفته بودند و لذا برخورد قضائي هم بسيار محكم بود. لذا من به نوبه خود از شعور و بصيرت مردم در 9 دي و مراسم ديروز تشكر مي‌كنم. مردمي كه حماسه آفريدند و اينها را زمين‌گير كردند.

دادستان عمومي و انقلاب تهران اظهار كرد: خيلي‌هاي سوال مي‌كنند كه چرا با سران فتنه برخورد نمي‌شود؟ ما بارها گفته‌ايم و رئيس قوه قضائيه هم گفته‌ است كه اينها مجرم هستند و به جرائمشان رسيدگي مي‌شود و محاكمه آنها قطعي است. اما ذكر اين نكته ضرورت دارد كه وقتي در عقبه فتنه، دست آمريكا و اسرائيل وجود دارد بايد با دقت بيشتري كار را به پيش ببريم تا فتنه‌گران مجالي براي رشد نداشته باشند. نه تنها مجالي براي رشد نداشته باشند بلكه محاكمه، تير خلاص به آنها باشد.

وي ادامه داد: عده‌اي در رسانه‌هاي خارجي مي‌نشينند و مي‌گويند مگر آنها چه اتهامي دارند كه مي‌خواهيد آنها تعقيب كنيد. مقام معظم رهبري گفتند كه اين افراد بزرگ‌ترين ظلم به نظام را كرده‌اند و اقدامات آنها را زير سوال برده‌اند. بنده هم از منظر حقوقي مي‌گويم كه فتنه‌گري و بر هم ريختن امنيت كشور طبق قانون مجازات سنگيني دارد و فتنه‌گران فكر نكنند در لفافه انتخابات مي‌توانند خود را پنهان كنند. لذا اتهامات سران فتنه بيشتر از اندازه‌اي كه فكر مي‌كنند سنگين است. در ادعانامه‌اي كه تنظيم خواهيم كرد اين مسئله به اثبات مي‌رسد.


به گزارش واحد مرکزی خبر وی در ادامه مدعی شد: امروز می بینیم سران فتنه برای جمهوری اسلامی ، شرط و شروط می گذارند و فکر می کنند می توانند حرف های یک سال پیش عده ای را بلغور کنند و برگردند به اول خط.

وی اضافه کرد: چطور به خود اجازه می دهند پس از این همه فتنه و ستمگری باز برای ما شرط بگذارند ، خیلی عجیب است که باز طلبکار نظام ما هستند .

دادستان تهران گفت: ‌شرط اول و نهایی نظام اسلامی برای آنان این است که اولا با آنان اتمام حجت شود که از فتنه گری دست بردارند و شرط دوم این است که باید محاکمه شوند .


وی افزود:آنان در یک سال گذشته فرصت تاریخی داشتند تا بدانند در جمهوری اسلامی چنین فضایی وجود نخواهد داشت که توطئه کنند و باز طلبکار باشند .

جعفری دولت آبادی گفت : پیغام قرآن به این افراد این است که اگر به کار خود ادامه دهند نفرین شده و ملعون هستند و باید با آنان با شدت و حدت برخورد شود .
دادستان عمومي و انقلاب تهران در ادامه سخنان خود با اشاره به سياست‌هاي جديد دستگاه قضائي گفت: هميشه افراد رده پائين به بالائي‌ها اصرار مي‌كردند كه با مفسدين برخورد شود اما هم‌اكنون برعكس شده است و رئيس‌ قوه قضائيه اين مطالبه را دارد كه اين قوه از ظرفيت‌هاي خود براي مبارزه با شرارت‌ها و مجرمين خطرناك اقدام كند و اين يك فرصت طلايي براي دستگاه قضائي جهت نشان دادن اقتدار نظام اسلامي است. زيرا مردم از مزاحمان نواميس و سارقان گله‌مند هستند.

No comments:

Post a Comment