Wednesday, January 5, 2011

آخوند علم الهدی: «برنامه های صدا و سیما باید هماهنگ با نظر رهبر معظم انقلاب تهیه شوند

آخوند علم الهدی طی سخنانی آشکارا، بر نظارت مستقیم ولی فقیه نظام بر برنامه های صدا و سیمای آخوندی تأکید کرد. به گزارش خبرگزاری حکومتی رسا ۱۴ دی ماه، آخوند علم الهدی، امام جمعه مشهد گفت: برنامه های صدا و سیما باید با محتوای ارزشی و هماهنگ با نظر رهبری تهیه شوند. بنا به این گزارش، آخوند احمد علم الهدی،‌ امام جمعه مشهد، در جمع مدیر کل، معاونان و مدیران صدا و سیمای خراسان رضوی با اشاره به جایگاه مهم رسانه ملی، گفت: «امروز سیمای جمهوری اسلامی ایران سیمای اسلام و صدای آن صدای اسلام در جهان است».

علم الهدی افزود: در این میان صدا و سیمای خراسان رضوی به علت قرار گرفتن در جوار بارگاه رضوی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

در ابتدای این نشست نیز آخوند نهاوندی، مدیر کل صدا و سیمای خراسان با اشاره به ۶۱ سال سابقه ایجاد صدا و سیمای خراسان، گفت: این مرکز اکنون با تولید و پخش شانزده هزار ساعت برنامه های مختلف در سال در حوزه های صدا، سیما و خبر در شبکه استانی و برون مرزی از مراکز پیشرو در کشور است.

نهاوندی پخش برنامه های مختلف مذهبی از شبکه استانی را از ویژگی های این شبکه برشمرد و بیان داشت: در چشم انداز پنج سال آینده، تحول در تولید و شکوفایی در محتوا را در دستور کار خود قرار داده ایم.

وی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته صدا و سیمای خراسان در چند سال آینده به یکی از قطب های اصلی تولید نمایی و مستند کشور تبدیل خواهد شد.

آخوند نهاوندی با بیان اینکه هم اکنون ۳۰۰ ایستگاه فرستنده رادیویی و تلویزیونی فعال در خراسان وجود دارد، افزود: با تلاش های صورت گرفته هم اکنون بیش از ۹۸ درصد استان زیر پوشش شبکه های استانی و ملی قرار دارد که در آینده نزدیک کامل می شود.



No comments:

Post a Comment