Wednesday, January 5, 2011

احمدی‌نژاد: رهبری فرمودند به مردم بگویید یارانه نقدی «پول امام زمان(عج)» است


رئیس جمهور با اشاره به اجرای موفقیت‌آمیز طرح هدفمند کردن یارانه‌ها، از همکاری مردم تقدیر کرد و اظهار داشت: وقتی خدمت مقام معظم رهبری رسیدم ایشان فرمودند به مردم بگویید این پول پول امام زمان(عج) است.

محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور قبل از ظهر امروز چهارشنبه طی سخنانی در دیدار جمعی از منتخبین و فرهیختگان سمنان با بیان اینکه همه وجودمان وقف خدمت به مردم است و تلاش می‌کنیم از این مسیر ذره‌ای فاصله نگیریم گفت: امروز بالاترین مأموریت ما ساختن ایران است و ساختن ایران نیز خدمت به بشریت، انبیاء، اولیاء الهی و یگانه پرستی و عدالت است.

وی تأکید کرد: امروز پیشرفت یک کشور معیار حقانیت اندیشه آن کشور است بنابراین باید ایران را بسازیم چرا که تمام تحولات ایران را زیر ذره‌بین قرار داده‌اند و دنیا متوجه ایران است.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه امروز پیشرفت ایران یک معنای فرهنگی در دنیا دارد، خاطرنشان کرد: باید ایران را بسازیم و ساختن ایران نیز لوازمی دارد که اولین لازمه آن همدلی است.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز به لطف حضور دلسوزان در استان سمنان همدلی بسیار خوبی وجود دارد و هر چه همدلی بیشتر باشد بهره بیشتری به دنبال دارد.

رئیس جمهور با بیان اینکه هر کسی در هر گوشه‌ای از گوشه کشورمان که هست باید این حس را داشته باشد که برای کشور، آرمان‌ها ، فرهنگ و اعتلای ایران و نجات بشریت کار می‌کند، کار و تلاش را دومین لازمه ساختن کشورمان دانست.

“ملتی ممکن است همه سرمایه‌های دنیا را در اختیار داشته باشد و حتی همدلی هم باشد ولی اهل کار و تلاش نباشند که در نتیجه به جایی نمی‌رسند بنابراین نیازمند همدلی و کار و تلاش مستمر هستیم. ”

احمدی‌نژاد در ادامه سخنانش، خودباوری، عدالت و تکیه بر توانمندی‌ها و الگوی ایرانی اسلامی را از دیگر لازمه‌های ساختن ایران دانست و تصریح کرد: خیلی وقت‌ها افراد تلاش می‌کنند و همدلی نیز دارند اما ایمانی به موفقیت ندارند که در اینصورت نیز نتیجه حاصل نمی شود.

رئیس‌جمهور افزود: از محورهای اصلی حمله شیطان صفتان و طاغوت‌های عالم سلب خودباوری ملت‌ها و انسان‌ها است که در این صورت انسان به راحتی تحت سیطره قرار می‌گیرد.

رئیس جمهور تأکید کرد: ساختن ایران نیازمند الگو است و پیشرفت نیز لزوما نیازمند یک جاده و هدف می‌باشد.

احمدی‌نژاد الگوی ایرانی اسلامی در ساختن کشورمان را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: اینکه می گوییم اسلامی برای این است که نمی‌خواهیم ۱۰ یا ۲۰ سال دیگر مثل کشورهای غربی باشیم که هر کسی به فکر خودش باشد و دلیل تأکید بر ایرانی بودن نیز این است که می‌خواهیم با تکیه بر داشته‌ها و استعدادهای خودمان کشور را بسازیم.

وی افزود: در ساختن کشورمان عدالت نیز یکی از لازمه‌ها است چرا که اگر عدالت نباشد کمال نیز اتفاق نمی‌افتد. “برخی‌ها فکر می‌کنند عدالت اوج هدف است و همه عالم خلق شده که عدالت تحقق یابد در حالیکه عدالت سکوی اول پرش انسان است و هر حرکتی به سمت عدالت مقدمه‌ای برای تعالی انسان است. ”

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای موفق هدفمند کردن یارانه‌ها که اصل آن عدالت است اشاره و خاطرنشان کرد: در این ۲۰ روزی که از اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها می‌گذرد صمیمیت‌ها، احترام‌ها و دلسوزی‌ها بیشتر شده است و این آثار عدالت است و برای بنده یقین دارد که معنویت در کشور افزایش یافته است.

وی در خصوص شرایط موفقیت اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها خاطرنشان کرد: یکی از دلایل موفقیت اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها این است که خادمان ملت وقت گذاشتند و روی آن کار کردند به نحوی که الان نیز هر شب ستاد مسئولین ارشد برگزار می‌شود و در آن ستاد جزئی‌ترین مسائل مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس جمهور گفت: اعتماد متقابل مردم و مسئولین نیز یکی دیگر از دلایل موفقیت اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها است.

احمدی نژاد با اشاره به اینکه دلیل دیگر اجرای موفقیت‌آمیز هدفمند کردن یارانه‌ها این است که این طرح به اصل عدالت برمی‌گردد اظهار داشت: برای بنده یقینی است که طرح اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها را مولای ما حضرت ولی عصر حضرت (عج) مدیریت و هدایت کرده و می‌کنند.

احمدی‌نژاد همچنین با اشاره به دیدار خود با مقام معظم رهبری قبل از اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها گفت: وقتی خدمت مقام معظم رهبری رسیدم ایشان فرمودند به مردم بگویید این پول پول امام زمان است.

No comments:

Post a Comment