Friday, June 18, 2010

پاسخ دندان شکن سید حسن خميني به فرستاده نظام

جرس: شنيده هاي جرس از منابع موثق مرتبط با بيت مرحوم آيت الله خمينی حاکي از آن است که بعد از نخستین خطبه هاي تاسف بار اقاي خامنه اي پس از انتخابات در بیست و نهم خرداد سال گذشته غلامحسین محسني اژه ای وزير وقت اطلاعات نزد حجت الاسلام سید حسن خميني رفته از جانب "نظام" از ایشان مي خواهد از آقای خامنه اي حمایت علني کند.

سيد حسن مي گويد: با توجه به تخلفات عدیده اي که مرتکب شده اید و خيانتی که در امانت ملي کرده ايد، همينقدر که سکوت کرده ام و چیزی عليه تان نگفته ام، بروید خدا را شکر کنيد! قطعا روح امام راحل از این امور خلاف شرعی که مرتکب شده اید بيزار است.

نوه مرحوم آیت الله خميني مي افزاید: سه سال قبل من به عنوان مسئول دفتر حفظ و نشر آثار امام خمينی درباره انحراف آشکار از وصيت نامه الهی سياسي ایشان نسبت به ورود سپاه در سیاست هشدار دادم. چه کرديد؟ درست برخلاف نظر امام عمل کرده اید، حال از من مي خواهيد تایيد کنم!؟

به حضرت آقاي خامنه اي سلام برسانيد و خدمتشان عرض کنيد مهمترين میراث امام راحل انقلاب و جمهوری اسلامي است، من شرعا و اخلاقا مطابق وصیت نامه صریح جدم موظف به حفظ اين ميراث گرانقدر هستم. متأسفانه نظام از مسيری که بنيانگذارش ترسیم کرده بود منحرف شده و دارد به بیراهه مي رود. تا دیر نشده فکری کنید. خدایا تو شاهد باش قد بلّغتُ.

محسني اژه اي بدون اخذ نتیجه بر مي گردد. بعد از آن وزارت اطلاعات و سپاه شروع به تخريب سيد حسن مي کنند. فاجعه 14 خرداد حاصل یک سال کار فشرده نیروهای اطلاعات و پاسداران استبداد بود که با اذن مخصوص آقای خامنه ای عليه بيت بنیانگذار جمهوری اسلامی اجرا شد.

No comments:

Post a Comment